6 Ekim 2009 Salı

Habertürk'te canlı yayın rezaleti...



Yaşar Nuri Öztürk, Avşar’ın programını terketti. Kamer Genç ile devam eden 
program ise aniden kesilerek yayına son verildi. 



'’Hülya Avşar Soruyor’’ programı oldukça iddialı başladı. ‘’Sorular hakkında size hiçbir bilgi veremem, çünkü ben de bilmiyorum,’’ diyen Avşar konuğun duruşuna, oturuşuna bakarak içinden geldiği gibi doğaçlama sorular soracağını söyledi ama baltayı da taşa vurdu ne yazık ki…


Çünkü konuğu Yaşar Nuri Öztürk’tü….

Yaşar Hoca bu… Doğaçlama sorularla yerinde sakin sakin oturtulabilir mi… O Yaşar Hoca ki hakkında ‘’Kabirde sorguya çekilirken Münker ile Nekir’in sorularına ‘’Kitabımda yazdım, okusaydın’ der,’’ şeklinde yorumlar çıkmıştır.



Programın ilk dakikaları olaysız geçti. Hülya Avşar’ın Fethullah Gülen ile ilgili sorularında ortam biraz gerildiyse de Avşar fazla üstüne gitmediği için konu kapandı. Ama izleyen dakikalarda olanlar oldu.

Hülya Avşar, AKP ile ile ilgili bazı yorumlar yapmaya başladı. Yaşar Hoca buna fena halde sinirlendi ve ‘’Bana bak, seni daha önce de uyardım, benim üzerimden AKP’ye mesaj gönderme. Beni kullanıp onlara yağ çekme,’’ diyerek programı terketti.

Avşar kelimenin tam anlamıyla dumur oldu. Neyse ki, bu diyalogların başlamasından az önce Kamer Genç de programa katılmıştı da Avşar kızı ekranda tek başına kalmadı.

Kamer Genç’le programa devam eden Avşar bu sefer de Genç’in çenesi yüzünden zor anlar yaşadı. Tecrübeli şovmen politikacı, soruları hiç takmadan kafasında ne varsa onu anlatıyordu.

Program giderek sıkıcı bir hal almaya başlamıştı. Hülya Avşar, Kamer Genç’i yönlendirmeye çalıştı ama başaramadı… Veee, Avşar kızı tam yeni bir soruyu formüle etmeye çalışırken program ‘küt’ diye bir anda, seyirciye hiçbir açıklama yapılmadan, Kamer Genç’in ve Hülya Avşar’ın lafları ağızlarına tıkılarak, kesildi ve devreye gece haberleri girdi.

Gece haberlerinin ardından ise Yiğit Bulut eski bir programının tekrarı yayınlandı.

Kısacası Hülya Avşar Habertürk’teki ikinci programında sorularını soramadı.

İŞTE O ONLAR  [VİDEO]


0 Yorum | YAZ:

Yorum Gönder