19 Eylül 2009 Cumartesi

O artık ekonomi programı sunacak...


Boğaziçi mezunu Seray Sever sarışınlıktan vazgeçti, ekonomi programı yapacak!..
Hürriyet'te yayınlanan röportajın ilgili bölümü...

Sarışınlıktan neden vazgeçtiniz?
- Kuaförlere gidip "Seray Sever'in saçını nasıl yapıyorsun" diye soran çok olmuş. Hatta Ajda Pekkan bile "Seray'ın saçını istiyorum" demiş kuaförüme! Yılların sarışınıydım, herhalde içsel bir dönüşüme girdim, kendimi farklı görmek istedim. Başta yadırgayanlar şimdi "Senin rengin buymuş" diyorlar. Ben de artık kendimi sarışın düşünemiyorum.

Sizi ne zaman ekranda göreceğiz?

- Posta gazetesi yazarı, aynı zamanda TV8'in yönetim kurulunda bulunan Candaş Tolga Işık'ın teklifiyle TV8'de ekonomi programı yapmaya başlıyoruz. Program 28 Eylül'de başlayacak, bir de partnerim olacak. Hem ekonomi haberlerini vereceğiz hem de konuklarımız olacak. Seray Sever'i bir de ekonomi konuşurken göreceksiniz.

Magazinel bir dünyadan, ekonomi programına giden yolda eleştirileceksiniz...

- Evet ama önce bir izlesinler, sonra istediklerini yapabilirler. Ben biraz daha anlaşılır bir dille ekonomi programı yapmak istiyorum. Bu arada ımaj Halkla ılişkiler şirketiyle, Betül Mardin'le çalışmaya başladım. Seray Sever'in bir marka olduğuna karar verdim. Mardin bir duayen. Artık bir şeyler öğrenebileceğim insanların yanındayım.

0 Yorum | YAZ:

Yorum Gönder